Quandu vulete urdinà Products from China per u vostru magazzinu Amazon, stazione indipendente, o affari, capirete quantu fastidiu hè di pagà i fornituri.

Sta guida simplice vi purterà attraversu 9 pussibulità.Ogni metudu introduverà i vantaghji è i disadvantages, cumpresi i risichi di pagamentu di ogni metudu.

Pudete ancu amparà circaPrucessu di procurement agenti per i prudutti impurtati da a Cina.

Metudu di Pagamentu è Termini di Pagamentu:

Mentre negoziate cù un fornitore nantu à a rata, ci sò dui cumpunenti significativi

1.U Metudu Pagamentu
2. U tempu di pagamentu,

vale à dì chì quantità pagate in anticipu, quandu pagate l'equilibriu, è cusì.

E duie variabili influenzanu direttamente l'estensione di periculu chì ogni partitu piglia.In un mondu perfettu, in un scambiu ci saria 50-50 spartera di periculu, per pocu tempu, ùn hè micca in generale a situazione.I più di dui cumpunenti ponu decide a parte di periculu chì ogni partitu piglia.

Una grande parte di e conversazioni nantu à e discussioni sò centrate annantu à cumu per prevene a falsa rappresentazione chì succede à u "compratore", in ogni modu hè criticu per capiscenu chì i casi di estorsione accade ancu à i venditori è in questu modu, ci sò assai venditori "certificabili". , chì ùn pò micca generalmente accunsentu à e vostre strategie di installment favuritu, essenzialmente à a luce di u fattu chì anu tentativu di trattà ancu cù u so periculu.L'altru fattore significativu quì hè chì a vostra "influenza" mentre urganizà strategie è termini di pagamentu, dipende da:

1. Valore di u vostru ordine

2. Scala di u fornitore

(Inoltri, dicendu chì, "Questa hè a mo dumanda preliminare è in casu chì funziona in un bonu modu, organizzeremu quantità gigantesche", ùn funziona più. A verità, i fornituri si capiscenu subitu chì site. un nascidu, chì à i so ochji equivale à una pussibilità eccezziunale di una dumanda ricurrente, chì equivale cusì à una motivazione per amplificà u benefiziu à a prima dumanda mandendu una merchandise di cattiva qualità. Allora s'ellu ùn hè micca troppu fastidiu, oppone à sta banalità mentre arrangiate ( adattazioni alterate di questu pò in ogni casu funziona).

I fornitori enormi, avarianu a maiò parte di e cose in basa di e so cundizioni per ordini di pocu valore è i fornitori pocu, ponu alcuni di u tempu obligà termini di pagamentu un pocu più periculosi, per cumpratori enormi.A negoziazione troppu dura in termini di pagamentu, cum'è un pocu cumpratore cù una urganizazione enormosa puderia spessu implica chì l'urganizazione puderia perde l'interessu in a dumanda.Dunque, prima di inizià u scambiu, hè essenziale per pensà à questi elementi è sapè induve stà piuttostu cà u fornitore.