Middle Easterners in Yiwu Living, Feeling and Prospering

Dopu à campà in Yiwu per un tempu assai longu, Zakaria hà finalmente sceltu di vultà in Siria.U so capu, u manager di soldi sirianu Amanda, hà urganizatu 3 milioni di RMB per fabricà una pianta di fabricazione in Aleppo per creà materiali di sviluppu è di embellishment.L'hardware di creazione dumandatu in Cina hè statu trasmissu à u portu in i dui ghjorni precedenti, pusendu strettu per u pianu di consegna.Questu hè una cosa maiò.Esperienza longa di guerra, parechje case in Siria sò state assediate, è a ripruduzzione hè imminente.Basilea, in più da Aleppo, fiorì in Yiwu vendendu detergente sirianu nantu à Taobao.Dapoi l'annu passatu, Basilea hà cercatu materiali di calibre superiore è prezzu per i clienti di casa in tutta a Cina.In u so libru di locu, ci sò assai numeri di telefunu per e piante di trasfurmazioni chinesi.I venditori di u Mediu Oriente chì anu lasciatu u so vechju quartieru è si sò cunfortu Yiwu per un bellu pezzu sò effettivamente arricchiti individualmente.Sta volta, "aiuteremu à a proliferazione di u nostru paese", disse Basilea.

 

Terra prumessa

 

In u 2014, l'emergenza siriana s'avvicinava.Zakaria, 23 anni, hà inizialmente vulsutu andà in Europa cù i so complici.In ogni casu, prima di partì, hà intesu una nutizia senza sustegnu chì parechji individui sò stati abbandunati à a fruntiera turca.Chjaramente, l'Europeani ùn anu micca bisognu di elli per vene.À u puntu quandu era riluttante, u so ziu, chì travagliava inseme in Yiwu, li hà dimustratu un modu è hà dumandatu à vene in Cina per aiutà à trattà cù a so attività.Hè ancu dumandatu à a scola prufessiunale è specializata di u quartiere di Yiwu per ellu per amparà u cinese."Venite, sarete assicurati quì."U missaghju di u ziu l'hà finalmente mossa.

MIDDLE EASTERNERS IN YIWU LIVING, FEELING AND PROSPERING2

À u puntu chì inizialmente si prisenta in Yiwu, Zakaria hà pensatu chì avia un ingannu.Quelli arabi in robba bianca, menu in dialetti naturali, hotcakes, grill, è rice-hitter… ognunu di questi li fece sentu chì era ancu in u so vechju quartieru d'Alep.Et étonnamment le serveur qui à côté lui ressemblait en fait.In ogni casu, quand'ellu hà pigliatu un sguardu à a prugressu di l'individui fora di a finestra, sta cità chì ùn piattava a so essenza li dava un veru sintimu di stranezza.

 

Questu hè un regnu d'articuli vantaghji è modesti.Puderia senza assai di un stretchimentu à sente una larga gamma di dati nantu à a cità da i so cumpagni.Questu hè induve meraviglie finanziarie sò continuamente fatti.Queste meraviglie sò stivate in picculi articuli cum'è clasps è zippers, stow away in a vita di ogni ghjornu di ogni individuu cumuni.

 

U sognu di Amanda

 

Si n'andò à u picculu mercatu di merci chì copre un spaziu di uni pochi milioni di metri quadrati in u nordu di a cità."I disregard u mo turmentu è pensu chì sò andatu à u locu currettu. Vaiu à quellu mercatu in modu coerente. Aghju bisognu di visità tutti i posti. In ogni modu, à quellu puntu un Iraqi m'hà rivelatu ch'ellu era stendu per un tempu. assai longu tempu è ùn l'avia micca vistu cumplettamente, cusì aghju ancu renditu ".L'ambiente di l'affari in Yiwu hè solidu à tale puntu chì quelli individui chì anu lasciatu i lochi induve sò cresciuti sminticanu brevemente u so passatu senza speranza è cumincianu a "corsa d'oru" frenetica dopu à vene quì.

 

Amanda hà appena spustatu u locu di travagliu da u sestu pianu à u sedicesimu pianu, è a cità di Yiwu International Trade pò esse chjaramente vista da a finestra.Hè da avà un gestore finanziariu efficace.À u puntu quandu hè ghjuntu à Yiwu più di 20 anni prima, a cità ùn era quantunque enormosa cum'è puderia esse attualmente, cù strade svelte è pocu individui.U megliu alloghju in Yiwu hè l'Honglou Hotel, chì hè solu sei o sette piani.À quellu tempu, per attirà amministratori finanziarii scunnisciuti, l'Hotel Honglou hà fabricatu unicu un stincu di l'entrata modelatu in luna, chì era ancu dipintu cù pittura verde mainstream in u mondu arabu.

MIDDLE EASTERNERS IN YIWU LIVING, FEELING AND PROSPERING3

Cumincià l'affari

 

Amanda hà campatu in l'Hotel Honglou è hà apertu una urganizazione di scambiu occupata di cumprà vestiti, necessità di ghjornu, ghjoculi, materiale di scrittura, è ancu equipaggiu in Yiwu è offre à u restu di a Cina è à e nazioni in u Mediu Oriente.Dopu, quandu e guerre scoppiavanu in Iraq, Palestina, Siria è Yemen, u so affari di scambiu hè diventatu sempre più fastidiosu.Per un bellu pezzu, u Golfu Persicu hè statu ostruitu, è a consegna hè stata interferita.Parechji compartimenti d'Amanda sò stati abbandunati à u terminal, chì l'hà fattu perdiri assai.Sia ch'ella sia, ùn vulia micca vultà.

 

Sicondu i so cumpagni chinesi, hà scappatu di u cunflittu è ghjunse à Yiwu.Era un paria.Indipendentemente da cumu l'hà chjarificatu, era inutile.À ogni puntu ch'ellu hà scontru un altru cumpagnu, si dumandaranu sempre cun preoccupazione: A casa hè stata assediata?Avete qualchì locu per stà ?Qualchissia hà avutu difficultà à manghjà?Hè tuttu bè cù i vostri amichi è famiglia è cumpagni?"Ùn sò micca un esiliu. Quelli individui cum'è mè in Yiwu sò generalmente amministratori finanziarii ".Amanda s'adressa à elli senza fallu.

 

Senza casa

 

Ùn sò micca persone spustate, ma piuttostu in casu chì vi dumandassi s'ellu sò indigenti, presumibbilmente vi gestiranu tranquillamente.Cuntrastu è i 1 millioni d'individui Yiwu chì campanu è travaglianu in armunia è felicità, per questi stranieri da u Mediu Oriente, a maiò parte di e so nazioni d'origine anu avutu cunflittu.Dapoi u 2001, l'Iraq, a Siria è a Libia si sò immersi in guerri in una progressione stabile.U Mediu Oriente hè attualmente totalmente irreconoscibile.Qualchese nazione pò esse purtata in battaglie ogni volta, è i so parenti sò sradicati è suppurtatu.In casu chì li dete un cuntainer di rum, qualcunu pò cuntà a so storia.

 

À u puntu chì u specialista finanziariu irachenu Hussein era un ghjovanu, hà capitu chì e persone anziane di a so famiglia portavanu teste à Yiwu per scopre i fornituri.In cunsiquenza, influenzatu da questu, Hussein hà aiutatu à a so famiglia à gestisce l'affari mundiale dopu à passà da a scola di u centru.In u 2003, hà seguitu u so babbu in Cina, andò à Guangzhou, Shanghai, infine si cunfortu Yiwu.In ogni casu, à quellu puntu u cunflittu scoppiu, è u scambiu glubale hà pigliatu u peghju.A cumpagnia privata di Hussein culomba.In un assaltu, unu di i so ziu hè statu culpitu da una casa implodata è ùn pudia suppurtà.

 

Hyssein hè un tempu duru

 

À quellu tempu, Hussein era cusì freneticu di vultà, ma hè statu arrestatu da u so babbu à u telefunu."Per travaglià inseme, duvete esse prutetti. Resta in Yiwu per un pocu tempu".Duranti stu tempu, si n'andò à u manghjatu arabu più naturali in modu coherente è hà avutu qualchì infurmazione nantu à e nutizie più recenti nantu à u so paese.In ogni casu, passata a so supposizione, a capitale hè cascata prestu."Tutti si calmavanu è u pruprietariu di u caffè s'inchinava in terra..." Anu capitu ch'elli eranu indigenti.

Middle Easterners in Yiwu Living, Feeling and Prospering -5

Hè in quellu tempu chì Ali, chì era in i so 40 anni, chjusu u pezzu di a pianta di vestiti chì avia travagliatu per un bellu pezzu, pigliò u so gruppu di quattru, scappò da Bagdad è si trasferì à Yiwu.Ellu è a so mità megliu avianu dui figlioli.À u puntu quandu si ne sò andati, a so mità megliu era incinta è hà purtatu à a so zitella più ghjovana Alan in Yiwu.Ali hà ancu avutu una pianta di fabricazione di vestiti in Yiwu à allora.Hà affittatu una piccula casa di cinque piani.U primu è u sicondu pianu sò sistemi di produzzione meccanica.U terzu pianu hè per a so famiglia è u quartu pianu hè utilizatu per affittu à un altru gestore di soldi irachenu.À u più altu livellu hà sperimentatu u gestore di a pruprietà.

 

A robba furnita in questa pianta di fabricazione era da offre à l'Iraq.In vista di u cunflittu, dui di i so clienti significati persu u cuntattu.Ali avia bisognu di taglià una parte di a linea di creazione, è dopu hà cunsideratu l'accumulazione di magazzini cum'è prudutti di coda per pesu.

 

Face disastru

 

"Avemu guasi ùn avemu micca capitale è s'aspittava à assicurà da l'altri. Nimu ùn hà micca soldi. A verità si dicia, intornu à quellu tempu, tutti avianu bisognu di mette un pocu di soldi postu chì avete bisognu di un modu o un altru ".In questa secunna più fastidiosa, un fornitore di texture in Shaoxing l'hà aiutatu è hà ricevutu una dumanda da una enorme linea di produzzione vicina in Ningbo, chì hà assistitu Ali à mantene e difficultà."Quasi allora, à quellu puntu, a mo pianta di assemblea puderia indipendente stà cunsciente di l'utilizazione per un paru di mesi. Altrimenti, saria chjusu. Inoltre, seremu cacciati da u supervisore di a pruprietà è vive in a cità in Yiwu ".

Middle Easterners in Yiwu Living, Feeling and Prospering -7

Tuttavia, a notizia terribile cuntinueghja à vene.Unu di i clienti significativi di Ali hà sparatu u bucket in una esplosione di un veiculu fora di Bagdad.U cumpagnu di Zakaria hè statu passatu missile durante u cunflittu.L'annu dopu, a famiglia di u so vicinu hà ancu patitu un incidente durante u scambiu.

 

Ogni volta chì a surella di Basilea intesa l'assediu à a sera, ella scappava da a struttura cù u so ghjovanu in i so braccia è si precipitava in un locu apertu per piglià a coperta.Tarda una sera, a mamma di Basilea li revelò agonizingly chì u zitellu di u ziu hè statu uccisu da una bomba.Questu hè avà u sicondu figliolu chì u so ziu hà persu in u cunflittu."Hà appesu u telefuninu è si firmò in silenziu. Inoltre, ùn hà mai riferitu.A mità megliu di Basilea hà dettu ch'ella puderia sente un immensu aggravamentu."Vivanu in questa ombra constantemente".

 

 

Micca solu un refuggiu

 

Per un bellu pezzu, Yiwu hè diventatu un locu di rifugiu per questi specialisti finanziarii è in più u so vechju quartieru sussegwente.Ognunu di elli mette un sforzu valente per ristabilisce a so vita in Yiwu.Quandu partendu da a strada Chengbei direttamente à u sudu, versu u Parcu Binwang, in u scopu di circa un'ora di viaghju da sta strada, continuamente trasfurmata in un pocu "Centru Munnu Orientale".

MIDDLE EASTERNERS IN YIWU LIVING, FEELING AND PROSPERING8

In u brillante ristorante, ci hè un servitore ghjovanu da Turchia chì vi serve un platu di tè scuru turcu cù un aroma di menta.A piccula buttrega egiziana cun cuntenutu arabu cum'è a so marca implica u cantonu.I pasticci di carne macinata sò troppu lenti per cunsiderà ancu avè u nome, ma u gustu hè fenomenale.Un grill café sirianu hè carricu d'omi di u Mediu Oriente.In casu chì a carne hè accettata, ùn saranu micca avari cù i so cumandazioni.

 

Ci sò ancu i pani sporgenti cù un cheddar fermu di novu preparatu.Un spezialista culinariu scupertu hà imbulighjatu enormi pacane in i pani pirate, è u platu di preparazione sizzled nantu à u focu.U narghilè hè un soldi duru quì, è i speditori di u Mediu Oriente mantenenu una associazione appassiunata cù u so vechju quartiere cun ella.

 

Novu principiu

 

Per i stranieri di l'immigranti, Yiwu dà l'uppurtunità di fà abbundanza in assemblea modesta, è ancu dà un locu di refuggiu à l'individui "indigenti".A fine, Basilea hà avutu l'opzione di vende più di 10.000 purificatori siriani attraversu Taobao in modu coerente.Cuntrollà l'affari di Taobao è e diverse canali, hè abbastanza per fà ellu è a so famiglia diretta.Amanda hè una veterana in u campu di l'affari di Yiwu.Invia circa 100 compartimenti à u Mediu Oriente è l'Europa in modu affidabile, è u valore di ognunu hè di circa 500 000 RMB.

 

Tuttavia, questu ùn hè micca tuttu.Cum'è a recreazione hà cuminciatu, l'individui cuminciaru à ottene dumande da u Mediu Oriente per "specialista in compra" o "esame distante".In un passatu micca tantu luntanu, Basilea hà ricevutu una dumanda per cumprà specialisti.Un cliente in Siria hà bisognu di una mansa di mazze.Hà capitu chì sta mansa di merchandise hè stata utilizata in u situ di custruzzione, chì l'hà fattu eccezziunale invigoratu.Sapia di u Mercatu di u Cummerciu Internaziunale di Yiwu, è hà chjusu immediatamente l'ughjettu.À a rallentazione, Basilea hà pigliatu un mazzulu in a so presa è hà sottumessu una dumanda senza avè qualchì infurmazione nantu à u costu.Questu hè u terzu gruppu di mazze chì hà speditu fora di Siria questu annu.

 

"I cosi chinesi sò unassuming, è a so qualità hè accettabile. Inoltre, l'aiutu hè accettabile. Dopu à sottumessu una dumanda, s'ellu hè impurtante, u pruprietariu di lentu vi aiuterà à finisce ogni una di e tecniche, chì hè eccezziunale vantaghju ".Ellu disse, indicà à una tavula di esposizione in u Mercatu di u Cummerciu Internaziunale di Yiwu: "Simply mention to us what item you need, avemu da trattà cù u restu. Inoltre, avete bisognu di appiccà strettu in casa per u trasportu ".

Middle Easterners in Yiwu Living, Feeling and Prospering -9

Mantene in muvimentu

 

"Attualmente, diversi clienti di quartiere anu bisognu di noi per aiutà cù l'acquistu di pruvisti in Cina", disse Basilea.Ellu disse chì ùn hà micca energia supplementu per gestisce a so attività nantu à Taobao avà.Allora dumanda chì a so mità megliu dumine.Inoltre, cercà l'articuli in tuttu u Zhejiang.In a prima parte di l'annu, hà mandatu un gruppu di pezzi d'equipaggiu, acquistati direttamente da Alibaba.Sò creati in Wuyi, Jinhua, è dopu pò ottene un costu più bassu.

 

In l 'annu pricidenti, circava à i mercati di materiali di custruzzione è impianti industriali in tuttu u Zhejiang, nantu à Alibaba, Taobao.Ogni locu pò scopre i prudutti di calibre superiore è di prezzu, cum'è linee, piatti, hardware d'acqua è di energia, attrezzatura di currispundenza, è cetara, andrà.Quantu longu hè materiale identificatu cù a ripruduzzione, avia bisognu di capisce chì.Mandarà tutti i materiali di struttura fatti in Cina in Siria per aiutà l'individui à mudificà e so case quì.

 

"Avemu bramatu per l'armunia. Cina hè u nostru mudellu. Aghju una tonna di camaradi in Yiwu, è tutti sentenu chì anu bisognu di fà qualcosa avà ".Basilea hà dettu ch'ellu piace Yiwu soprattuttu à a luce di u fattu chì u so vechju quartieru, Aleppo, Siria, era una volta una cità pruspera cum'è Yiwu."Qualchissia l'hà sguassatu, è, eventualmente, avemu bisognu di fà stà in piedi una volta di più".


Tempu di Postu: Dec-14-2021