In casu chì portate da a Cina, è avete bisognu di ottene un bonu specialista di sourcing in Cina, site in u locu perfettu.

Perchè?

Siccomu cum'è u principale spedizioniere di merci in Cina, sapemu carichi enormi di specialisti di sourcing in Cina, è ponu aiutà vi à circà i migliori specialisti di sourcing chinesi.Inoltre, in u presente aide, vi suggeriraghju u megliu specialista di sourcing in Cina per aiutà vi cù l'articuli di sourcing., è pudete vede i disinni è a qualità per trasmissione in diretta.

GOODCAN

GoodCan exchange hè un espertu specialista di sourcing situatu in Yiwu/ Guangzhou, l'urganizatore assai tempu prima, un omu abbastanza prufessore.Sè vo circate un agente di sourcing affidabile in Cina, per fà a vostra importazione da a Cina più faciule,Goodcanhè a vostra megliu scelta.

U Fundatore vi dice:

微信图片_20211208113441

À propositu di GoodCan

Goodcan hè stata creata in u 2005. L'urganizazione hà sempre abbracciatu l'idea di "avanzamentu è migliuramentu", utilizendu l'innuvazione digitale è l'intuitività di i media in linea per aiutà l'urganisazione cù l'avanzamentu web, a creazione inventiva, l'avanzamentu di i media basati in u web, è cusì on.Un scopu cumpletu di l'amministrazioni di promozione di l'internet pò ancu più prubabilmente portà risposte multi-puntu è seriamente infiltrate in u web risposte per imprese.GoodCan hè un agenti di esportazione prufessiunale chì dipende da u più grande cummerciu di merchandise generale in Cina.

GOODCAN Best China Agent

Goodcan, un prufessiunaleagenti di sourcing, situatu in Yiwu International Trade City, quì, pudete vede ogni tipu di pruduttu, cum'è Arts & Craft, merchandise generale, Borse, Hardware & Tools è cusì.Pudemu guidà à sceglie l'articuli curretti da ogni buttrega, pudemu ricumandemu l'ultimi stili è i più caldi, ponu bargin u prezzu è MOQ, ponu persunalizà u vostru propiu logu è sticker.ùn importa micca i prudutti chì vulete, fateci cunnosci e vostre idee allora pudemu esse sourcing per voi, simu sicuru chì simu l'agente chì vulete truvà.

Goodcan hè statu cum'è specialista di produttu di guida di u mondu.

Perchè sceglite noi

  1. Storage gratuitu, Trasportu gratuitu, traduzzione gratuitu.Gestisce tuttu u prucessu d'importazione / esportazione / conformità.

 

  1. 100% Garanzia di Qualità.Deficit Critical, 100% Rimborsu.Deficit Major & Minor, Rimborsu In cunseguenza.

 

  1. Nisuna carica oculta.Trattu nantu à u prezzu direttu di fabbrica.Segui nantu à a pruduzzione Strictly è cuntrollu di ETA.

 

  1. Relazione forte cù Cargo è Dogana è altre Autorità.Organizà a consegna porta à porta, Mare, Courier, Flight, etc.

 

  1. U travagliu in squadra in modu efficiente, risposta rapida, site servitu da 3 traduttori prufessiunali.U megliu serviziu dopu a vendita.

Offremu un serviziu one-stop:

Sourcing di i prudutti

Un affari di successu vene da a cumpetizione rapidasourcing.(in 12 h) cunnessendu à una rete di fornitori, uttene un accessu cumpletu à più di 10000 fabricatori d'altu rendiment è espansione subitu a vostra catena di supply.I migliori produttori, top calibre è articuli benifichi.Vi aiuteremu ancu à rializà i vostri obiettivi di sourcing, fondi di riserva di costu, marcatu, allargà è sviluppà a vostra attività, hà fattu e suttilità passu à passu.

Guida di u mercatu

Cum'è unu di i specialisti di Yiwu più maravigghiusi in a cità di Yiwu, scegliemu i fornitori legittimi per i produttori immediati di i clienti, chì si basanu nantu à l'articuli chì i clienti anu bisognu di cumprà.In fondu, pudete truvà praticamenti una larga gamma di articuli in u Mercatu Chine Yiwu.In modu più criticu, cum'è un espertu specialista in l'approvvigionamento di Yiwu, sapemu ogni latu di u Mercatu Chine Yiwu.Inoltre, i clienti duveranu gestisce e linee di produzzione dirette invece di u Mercatu Chine Yiwu.Questu ùn hè ancu un prublema per noi postu chì avemu più di 100 gruppi di fornitori per navigà.Per riassume, dirigendu i clienti à i pruduttori hè simile à u mercatu di Yiwu, Cina.

Tracking d'ordine

Dopu chì i clienti abbandunonu u Mercatu di Yiwu Chine cù ogni dumanda affirmata, entreremu per seguità tutte u statutu di dumanda.Questu hè per assicurà u tempu di consegna, u tempu di trasportu, a qualità, a quantità, l'articulu particulari hè cumpletamente supportatu.Allora, à quellu puntu, aghjurnà i clienti quant'è più spessu pussibule nantu à ogni circustanza per ogni dumanda chì ponenu in u mercatu di Yiwu, Cina.

Controlu di qualità

Cum'è un espertu specialista in Yiwu sourcing, u nostru cuntrollu di qualità incorpora 3 fasi.In principiu.Test di affirmazioni.Questa progressione hè solu per affirmà chì l'articuli chì i clienti dumandati sò stupenti in qualità, quantità, fasciu prima di a creazione.Ancu.Test di creazione.U fornitore hà da principià a creazione dipendente da a prova di affirmazioni, ma vulemu veramente guardà ciò chì s'assumiglia l'elementu di creazione genuina, questa hè una strategia essenziale per alluntanassi da ogni slip-up o misconception trà u cliente è u fornitore.Infine, a prova di a nave.Dopu chì a creazione hè fatta, faremu un 20% di teste casuale nantu à tutti l'articuli chì sò pronti à furnisce.Hè u nostru cuntrollu di qualità per i clienti cum'è specialista in Yiwu sourcing.

Facilità di magazzinu

A cosa benefica per avè u nostru propiucentru di distribuzionein u mercatu di Yiwu hè di avè tuttu cura.Inoltre, ci hè in generale più di un fornitore per vigilà.Per esempiu, i prudutti in un unicu compartimentu sò da più di 10 fornituri unichi.In questu modu, cum'è specialista in Yiwu di u cliente, micca solu vulemu veramente fà a metodulugia sopra, ma in più vulemu cullà tutti l'articuli in u nostru centru di distribuzione in u calendariu dopu u cuntrollu di qualità prima di a consegna.Dunque, a preparazione di tutti l'articuli in u centru di distribuzione serà estremamente utile per noi per cuntinuà a consegna.

Carica di Container

Cum'è u primu specialistu in Yiwu sourcing, inizialmente, avemu principiatu cù e cose enormi è sustanziali è li caricate nantu à u pianu contr'à a massa frontale di u titular.Inoltre, cuntinueghja à stacking e cose più pesanti nantu à u pianu è versu u fronte di u titularu, mettendu e cose più ligere in cima.Infine, imballate e cose fermamente per chì nunda si move.Travagliate a strada in i livelli di stacking da a basa à a cima.Inoltre, verificate i spazii in u nivellu è mette una cosa per occupà quellu spaziu se cuncepimentu.Per dì chjaramente, pressendu è stacking the holder well hè u modu per ottene a nostra spedizione cum'è un fiddle à l'estremità opposta.

FAQ Guida nantu à Cumu truvà l'Agente di Sourcing Giustu da a Cina

Q: Quale hè bisognu di l'Agente di Sourcing in Cina?

In casu chì site un novu affari, vulete veramente seguità un specialista di sourcing cinese.

Andarà in a vostra urganizazione, è avete intenzione di impurtà da a Cina.Siccomu ùn avete micca l'idea più nebulosa di u mercatu cinese, è ùn avete micca idea di cumu seguità un fornitore decentu in tappe cum'è Alibaba o madeinchina.

Allora, à quellu puntu, vulete veramente truvà un specialista di sourcing in Cina, vi aiuterà à piglià cura di tuttu in Cina è vi mostrarà cumu fà surghjente articulu da Cina.

Un agente di cummerciale GOODCAN vi aiuterà veramente assai.

 

Q: Quale tipu d'articuli pò aiutà un Agente di Sourcing à Source

 

In regula, articuli cum'è vestiti, Gioielli, ghjoculi, Elettronica, Mobili, Utensili di cucina, Ferramenta è Strumenta, Casa è Giardinu, è cusì, pudete truvà un specialista di sourcing per aiutà à purtà da a Cina.

 

À u puntu quandu visitate un situ specializatu di sourcing, truverete l'articuli chì sò maestri, per esempiu, quì sottu hè u pruduttu Goodcan fonte per voi:

图片2

Eppuru, in casu d'impurtate articuli di l'industria cum'è macchine di droghe, setacci duplex, pipa di nichel di rame, angolo di piscina, allora, à quellu puntu, u specialista più sourcing ùn vi pò aiutà.Siccomu sò troppu prufessiunali è micca assai specialisti cunnoscenu l'articuli.Vulete vede in Google prima.

Per esempiu, vulete veramente surghjendu l'equipaggiu di droga in Cina, allora, à quellu puntu, Google "hardware di droga in Cina", allora, à quellu puntu, tuttu hè fattu.

Q: Quale tipu di serviziu pudete uttene da l'Agente di Sourcing Chinese

  • Aiutu à truvà una pianta di leghje in Cina chì facenu i vostri articuli

 

A traccia di un veru pruduttore hè in realtà un travagliu difficiule in casu chì ùn site micca vicinu à u Cinese, u specialista di l'approvvigionamentu capisce induve truvà u fabricatore in diverse cumunità urbane di Cina..

  • Gestisce a creazione di i vostri articuli

Un grande specialista di sourcing cinese vi aiuterà à trattà bè cù a creazione.Andaranu à a pianta regularmente per verificà ogni cursu di l'articulu chì pruduce.

  • Inspeccione a natura di i vostri articuli

A qualità hè chjave.U vostru specialista di sourcing s'assumiglia à u vostru travagliadore in a pianta di fabricazione, valutanu a natura di ogni pezzu di l'articulu.Questu vi ferà di participà à a vostra famiglia è a vita in casa, è simultaneamente, avete un cumpagnu di travagliu crede per voi.

  • Organizà a spedizione di i vostri articuli

À u puntu chì i vostri prudutti sò preparati, u vostru specialista di sourcing cuntattà u trasportatore di carica per mandà a vostra merchandise.Cum'è u speditore espertu di carichi in Cina, GOODCAN hà veramente travagliatu cù assai specialisti in Cina.

In vista di u vostru orariu, sceglite u tipu di trasportu, via l'oceanu, via l'aria o per a linea ferroviaria.Allora, à quellu puntu, stà in casa è appiccà strettu per u trasportu di merchenzie à u vostru centru di distribuzione (sottu l'incoterm DDU).

Q: Quantu puderaghju Salvà da Sourcing da a Cina?

A misura di u cash chì pudete risparmià mentre cercate a vostra merchandise da a Cina dipenderà da parechje variabili.

In u primu locu, vi esurtaraghju micca di andà da sola - uttene un solidu specialista di sourcing in Cina.Si capiscenu cumu si mercade cù i fornituri è e piante.Da quì in avanti, restate di migliurà i costi.

Q: L'Agenti di Sourcing in Cina Verificanu a Qualità di l'articuli?

In verità, facenu.

A verità, l'investigazione è u cuntrollu di qualità hè una di e tante amministrazioni chì i specialisti di sourcing in Cina offrenu.Trà l'amministrazioni chjave chì i spezialisti di l'approvvigionamentu chinesi facenu in quantu à questu includenu: Visita l'installazione industriale o u situ di assemblea per guarantisci chì tutti i vostri articuli rispondenu à e determinazioni corrette - sia aspetti, pesu, ombrezza, etc.

Rivedi l'esposizione generale di l'urganizazione

Verificate l'iscrizzione di l'urganizazione è e cunfirmazioni di qualità

Esplorazione nantu à l'urganizazione per stallà in casu chì ci sò grumblings

U travagliu cù l'esterni per verificà a natura di l'articuli

Valutazione abitudine di l'articulu durante è dopu à u sistema di assemblea

Q: In quale soldi l'Agenti di Sourcing Cinese farà tutte e Transazzione?

In fondu, vene da a Cina inferisce chì fate un scambiu globale.

Regularmente, diversi fornituri è pruduttori chinesi furniscenu stimi di costu in dollari americani.

In listessu modu, pudete generalmente stabilisce a vostra rata in (RMB).

Hè un framework di installazione seducente per a maiò parte di i fornituri cinesi.

A cosa benefica di fà scambii in dollari americani hè chì vi salverà da e spese superflue per via di trasfurmazioni di cash.

Cunclusioni

GOODCAN Furnisce un serviziu unicu per a vostra compra di u mercatu di Yiwu.Aiutà vi cù l'acquistu da u Mercatu di Yiwu è i prudutti à u vostru paese.Amministrazione: Sourcing è Acquistu;cuntrollu di qualità, investigazione di spedizione;magazzinu è repackaging;Redid Service, è cetara Aiutà vi à truvà grandi fornituri GRATIS.


Tempu di Postu: Dec-08-2021