À propositu di GoodCan

Goodcan hè stata creata in u 2005. L'urganizazione hà sempre abbracciatu l'idea di "avanzamentu è migliuramentu", utilizendu l'innuvazione digitale è l'intuitività di i media in linea per aiutà l'urganisazione cù l'avanzamentu web, a creazione inventiva, l'avanzamentu di i media basati in u web, è cusì on.Un scopu cumpletu di l'amministrazioni di promozione di l'internet pò ancu più prubabilmente portà risposte multi-puntu è seriamente infiltrate in u web risposte per imprese.GoodCanhè l'agente di l'esportazione prufessiunale chì dipende da u più grande cummerciu di merchandise generale in Cina.

About GoodCan

GoodCan cum'è una piattaforma di cummerciale suciale è unu di i più grandi siti di shopping in Cina

GoodCan dà una gamma di punti culminanti chì guidanu i clienti in un mudellu di compra.Mentre GoodCan hè un stadiu cummerciale basatu in u web, a spiegazione chì hà avutu l'opzione di attirà i clienti à u palcuscenicu hè e so caratteristiche suciale.Questu hè attraente per i marketers ancu perchè pò aiutà à cultivà a presentazione informale è guidà l'articuli per trasfurmà in una sensazione web cù a strategia di marketing di sustanza ghjusta.

GoodCan as A Social Commerce Platform and One of the Largest Shopping Site in China

L'impatti di u scambiu verbale ponu esse vistu in tuttu u stadiu GoodCan, cù i posti mainstream è l'articuli chì vedenu tassi d'impegnu solidu è offerte in tutte e tappe.GoodCan hè ancu una di l'uniche piattaforme di media suciale in Cina chì permette à i clienti di sparte u cuntenutu fora di u palcuscenicu, cù i clienti pronti à sparte rigali nantu à dui di i più grandi tappe di media basate in u web in Cina, WeChat è Weibo, per un span supplementu.

Aiutemu i marchi mundiali à riesce in Cina.

Avemu trasfurmatu tappe tremende è staccate in un dashboard sulitariu chì i publicitari, l'uffizii è l'urganisazioni in u mondu amanu aduprà.Oghje, u mercatu cinese hè una priorità più altu ch'è ogni tempu in a memoria recente.Hà a capacità di incantare o disappoint;per fà - o rompe - un affari.Inoltre, i gruppi di mostra si adattanu.Per esse precisu, per esse pruduttivu.Per fà incontri adatti, stabili è lisci per i cumpratori.Per guidà affidabilità è fabricà marca;per trasfurmà u mercatu cinese in una manu superiore.Eppuru, i strumenti chì sti gruppi utilizanu li mantenenu in calata.GoodCan hè quì per cambià questu, è aiutà l'urganisazioni cù publicità in Cina.

L'anatomia di una sessione in diretta


Componenti di basa di l'interfaccia Livestream

Per tutti i più prubabile di ottene ciò chì include una riunione cummerciale basata in livestream-ecommerce, chì ne dite di piglià un sguardu à e so parti prima, utilizendu un mudellu di GoodCan Live.

Una riunione di livestream normale hà e parti essenziali chì l'accumpagnanu:

  1. 1.U flussu di video, induve l'ospite mostra l'articuli, li discute, è risponde à e dumande da a folla.

 

In u casu GoodCan Live, u flussu implica a maiò parte di u spaziu di u screnu.

3
  1. 2.A lista di i prudutti chì sò promossi, cù l'elementu attualmente mostratu presentatu.

Stu rundown si mostra in a parte bassa di u trasferimentu video GoodCan.

  1. 3.Una zona di chat,induve l'osservatori ponu scrive dumande è rimarche per cooperà cù l'ospite è i diversi osservatori.

A regione di visita hè à a diritta di u live stream in GoodCan Live.

  1. 4.Un buttone di reazione,chì i clienti ponu aduprà per mandà risposte, mostrate cum'è emoji vivificate.

U buttone di risposta appare cum'è un simbulu di stella à a basa à destra di u flussu di video in GoodCan.

Mostra u pruduttu dinamicamente è in u cuntestu

E riunioni in livestream mostranu à i clienti ciò chì s'assumiglia à l'articuli, cumu utilizà è stile, è ancu cumu sò fatti.

Se participate à u nostru urganizatore di u cabinet, hà elogiatu u livestream per aiutà à ottene una impressione immediata di u materiale è di a dimensione di u pruduttu.Esempiu, "In casu chì dice PPC cum'è u so materiale, ùn puderaghju micca avè ciò chì hè".Tuttavia, durante u livestreaming, mettemu l'articulu estremamente vicinu à a camera, cusì avete una perspettiva immediata di ciò chì hè.

Show the Product Dynamically and in Context

Avemu introduttu una nova marca è rinfurzà a so credibilità per Esempiu, "alcuni influenzatori chì vendenu cose vicine ponu avè riunioni livestream chì spieghenu d'induve sò e cose è cumu l'individui di u quartieru cunsuma e cose prima ancu di cumincià à vende l'articuli. Questa metodulugia aiuta l'occupanti di a cità. assemblà fiducia cù imprese private è articuli da e regioni di u paese ".

3 Modi per cumprà qualsiasi pruduttu da Yiwu Wholesale Market Senza Viaghjà.

GoodCan hè un specialista internaziunale in u mercatu di Yiwu, ci mostra 3 modi sferenti di cumu hà aiutatu i so clienti à cumprà qualsiasi pruduttu da u mercatu grossista di Yiwu senza viaghjà, quandu Coronavirus (COVID-19) hè attivu.

1. Clienti Sapi induve cumprà.

À u puntu chì i clienti capiscenu induve cumprà, quale buttrega per cumprà u produttu da u mercatu di Yiwu, essenzialmente cuntattate cun noi, allora, à quellu puntu, vi aiutemu à sceglie l'articuli per videochiamata, dopu à quellu puntu seguite tuttu finu à trasportu.

Customer Know Where to Buy

2. Clienti Sapi ciò chì cumprà ma micca specifichi.

I clienti capiscenu ciò chì cumprà, ma ùn sò micca abbastanza espliciti di ciò chì cumprà.Hanu bisognu di percepisce ciò chì hè accessibile, esp.i novi piani, tandu, à quellu puntu sceglie.Vi aiutemu à cumprà video, dopu selezziunate i prudutti, seguite tuttu finu à u trasportu.

3. U Cliente Sapete esattamente ciò chì cumprà

U cliente invià i suttilità di l'articuli incorporanu ritratti per offre intestazioni per GoodCan, GoodCan, allora, à quellu puntu, truvate i fornitori previsti in anticipu, dopu, à quellu puntu, shopping video cù i clienti per sceglie i piani è affirmà e suttilità, dopu, à quellu puntu seguite l'ordine, cuntrollà a qualità è urganizà a spedizione.

I cumpratori anu da esse pronti per alcuni prublemi di associazione web è pocu prublemi di qualità prima di aduttà sta strategia.Sò i cumpratori fantastichi sanu precisamente ciò chì cumprà è pensanu à a nostra attività di l'articuli.Funziona.

Avemu guidà You Buy inMercatu Yiwu

U Mercatu di Yiwu hè per:

  1. Piccola quantità, trasportu rapidu, fusione di consegna.
  2. Articuli chjuchi, simplici, strani, veloci.
  3. Valore prezzu, qualità OK (micca in generale), assortiment colossale.
  4. Cunnettendu l'individui, ottene pinsamenti...

Aiutemu i Cumpratori cù:

  1. Direzzione di visita di u mercatu, dumanda di seguitu, assortiment, QC, pressing, archivi, trasportu ...
  2. Truvate è prumove un novu articulu.
  3. L'aiutu di viaghju aiuta à preferisce u salutu di prublema, a riservazione di u trasportu, l'osteria di libru.
  4. Visita FAQ è cunsiglii.
  5. Pezzi di cunniscenza di u mercatu, uni pochi d'articuli è indici.

Facemu di più...

Visita à a fabbrica, cuntrollu di a pianta di trasfurmazioni, vigilia / gestione di stacking di titulari, trasportu combinatu, amministrazione di satisfaczione, foto ...

I prudutti di u mercatu di Yiwu

  1. Mercatu di Cinture Yiwu
  2. Mercatu di Natale di Yiwu
  3. Mercatu di i Cosmetici Yiwu
  4. Mercatu di l'Artigianato di Yiwu Festival
  5. Mercatu di Mobili di Yiwu
  6. Mercatu Futian di Yiwu
  7. Mercatu di l'ornamenti per i capelli di Yiwu
  8. Mercatu Yiwu Huangyuan
  9. I pruduttori di u mercatu di Yiwu
  10. Mercatu di notte di Yiwu
  11. Mercatu di Sciarpe Yiwu
  12. Mercatu di Calzature Yiwu
  13. Mercatu di Calze di Yiwu
  14. Mercatu di cartoleria di Yiwu
  15. Mercatu di ghjoculi di Yiwu, eccetera.
Yiwu Market Products

Altamente interattivu è suciale

E riunioni in livestream sò cum'è e registrazioni di l'articuli in quantu mostranu i suttilità di l'articuli assai vicini.Uni pochi rivenditori ponu ancu elementi tagli in diretta cum'è registrazioni di l'articuli nantu à e pagine di dettagliu di l'articuli.Tuttavia, ci hè una distinzione maiò: i livestreams sò intuitivi.Cum'è un membru hà chjamatu l'attenzione, "preferimu u livestreaming [sopra i video di u produttu] à a luce di u fattu chì pudemu fà dumande è riceve una risposta subitu".

 

L'intelligenza rende a livestreaming un approcciu eccezziunale efficace per sapè nantu à l'articuli è riceve dumande risposte simultaneamente.Hè assai cum'è passeggiate in un magazinu fisicu: l'ospitu pò accoglievi, dumandate quale articuli avete bisognu di vede, è ancu dà suggerimenti.Tuttavia, i clienti ùn ponu micca cunversà cù l'ospiti direttamente, ponu mandà missaghji istantanei, chì appariscenu in a storia di discussione per tutti in a riunione.In casu chì numerosi mudelli mostranu i vistimenti, i clienti ponu dumandà chì un mudellu particulare porta un vestitu specificu per impersonà in a tenda per piglià una pugnalata à l'esperienza.

Highly Interactive and Social

Questa parte di l'affari di l'internet in diretta hè soprattuttu impegnativa attualmente, postu chì parechje nazioni è regioni sò ancu chjusi in a pandemia di COVID-19.In verità, ancu induve visità i magazzini hè cuncepibile, numerosi clienti sò ancu riluttanti à fà, è cunsidereghjanu chì ùn hè micca un periculu per u benessere.

E dumande individuali, esplicite chì ùn ponu micca esse previste o cuperte nantu à a pagina di dettagliu di l'articulu ponu esse indirizzate rapidamente.Per esempiu, un membru hà vistu una riunione livestream chì mette in risaltu i tubi per lavà i veiculi."U mo attellu hè nantu à u pianu sussegwente, cusì aghju bisognu di assicurà chì a manguera hè abbastanza longa. L'ospite hà indirizzatu a mo dumanda rapidamente, cusì aghju sottumessu a dumanda subitu ".

E risposte à un cliente pò ancu prufittà à l'altri.Un membru hà dettu: "L'individui ponu esse dumande chì ùn aghju micca cunsideratu prima. Percive cumu l'ospitu reagisce à e so dumande in più m'aiuta à stabilisce e scelte di compra ".

Spessu, una zona lucale appositamente designata emerge intornu à una progressione di riunioni in livestream: i devoti di a marca o di l'influencers diventanu una folla ferma per e so occasioni livestream.aiutemu l'ospite animatu cumpunendu risposte à e dumande di novi clienti è sparte a so propria intuizione.E so parolle aghjunghjenu a validità di a marca o di l'articulu: simu clienti veri chì offrenu i so pinsamenti in diretta;Puderemu ancu avè una identificazione vicinu à u so nome d'utilizatore, dimustrendu quantu tempu avemu statu in a riunione è u voluminu di compra chì avemu fattu.I clienti di ritornu sò remunerati cù cuponi è motivazioni supplementari.

I rimarche in diretta permettenu ancu à i venditori di verificà quale cose sò famose è ricaricà i pruvisti.

Locu di Yiwu:

Yiwu hè situatu in a pruvincia focale di Zhejiang vicinu à a costa cintrali orientali di a Cina.

300 km a sud di Shanghai, 150 km a ovest di Ningbo, 150 km a nord di Wenzhou, è 100 km a sud di Hangzhou, a capitale di a regione di Zhejiang.

Ecunumia:

L'ecunumia di Yiwu hè unu di i più rapidi di sviluppu in Cina dopu l'apertura publica.Qualcosa quasi identica à Shenzhen.E strade, chì eranu sporche è sparse cù l'excrementi di vacca 20 anni prima, sò attualmente carchi di serie BMW7 è Benz.Più nantu à l'economia di Yiwu

Yiwu Location

Yiwu ragiunate cuntribuisce ancu assai à a realizazione economica di Yiwu.Attualmente Yiwu hè una di e Top 10 zone di cità di mostra in Cina.Goodcan trading offre ancu un serviziu unicu per a fiera di Yiwu.

E cose boni nantu à l'usu di un agente:

Adequatamente chjaru, un specialista pò fà e cose assai più simplici per voi.Sourcing da Yiwu senza un specialista hè quasi una "Mission Impossible".Ùn avete micca un centru di distribuzione per riunisce i vostri ordini, nisun titulu per trasmette i vostri titulari, è nimu ùn face esame.In più, i spezialisti ponu ancu aiutà à ottene costi menu caru in certi casi, postu chì anu associazioni cù i fornituri.Cumpranu assai da i fornituri è i fornituri sò ancu capaci di offre un scontu postu chì l'agenti li aiutanu à vende.

The Good things about using an agent

Cunclusioni

Vi furnemu un serviziu di ricerca di trasmissione in diretta.Aiutà à cumprà da Yiwu Market è esportà in u vostru paese.Service: Sourcing & Purchase;cuntrollu di qualità, spedizioni di spedizione;magazzinu è repackaging;Serviziu persunalizatu, etc. Aiutu à truvà boni fornituri GRATIS.


Tempu di Postu: Dec-07-2021